24/3 -10

Idag så tog jag äntligen bort mina stygn från när jag tog bort mitt födelsemärke :) Det har kliat som fan och de känns skönt att slippa känna ett plåster på ryggen hela tiden oxå och så var de så jobbit att duscha för de fick inte komma vatten på de. Men nu är de borta :) Idag fick jag min student hatt oxå :) Min mamma sa att jag såg bög ut i den :( Stärkte mitt självförtroende... not! Jag kommer typ inte våga ha den :S Aja, va har jag gjort med idag? Haha jag åt jätte konstig middag idag^^ Dom andra skulle äta cill och potatis men jag tycker inte om de så jag åt nudlar och köttbullar xD Ganska gott faktiskt! Sen så har jag har hemtenta i religion så jag har suttit och skrivit på de. It's a drag men måste man så måste man. Imorrn så är de projektarbetsmässan på vår skola oxå :) Så jag kommer bara sitta vid ett bord och ha lite papper och grejer där jag visar va jag har haft för projektarbete. Ska sitta där fram till lunch, hur kul är de? Kan ju sitta och rita eller nått under tiden^^ Jag tror inte nån kommer komma fram och va jätte intresserad av mitt projektarbete så^^ Nä nu ska jag sova! Go natt


Postat av: Anonym

okejxd

2010-03-25 @ 15:04:06
URL: http://maxxa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vet du nån som kanske kan ?:)

2010-03-25 @ 20:06:38
Postat av: Anonym

Superfin bild på vovven!

2010-04-26 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin